miercuri, 9 martie 2011

obisnuinte si realizari.


.. 07:00. suna alarma. tresar din pat ca sa o inchid repede si sa nu.mi trezesc si colegele de camera. ma uit cu ochii lipiti de somn spre lumina ce vine dinspre fereastra. va fi o zi insorita dar la fel de rece ca celelalte. mai petrec cateva clipe ghemuita in pat si imi caut un mic imbold sa ma ridic.
07:10. sunt in fata dulapului. imi iau prosopul, sapunul si periuta. deschid usa camerei incet si grabesc pasul spre baie.
07:25. cotrobai in dulap dupa echipamentul de la serviciu si ma indrept spre oglinda. incepe operatia pe cord deschis.
07:50. o ultima privire de ansamblu si sunt in drumul spre iesirea din camin. tramvaiul 1 coboara in statie intre 08:05 si 08:10. nu trebuie sa.l pierd.
08:00. ajung in statie si cercetez persoanele care asteapta. incerc sa ghicesc daca a trecut tramvaiul sau nu. in pricipiu sunt tineri deci nu l.am pierdut.
08:05. coboara tramvaiul 13. urmatorul va fi 1. in urmatoarele 3 minute imi confirm singura cele spuse.
08:09. tramvaiul pleaca din statie. in urmatoarele 15-20 minute le voi petrece coborand copoul.
privesc plictisita pe geamul aburit al tramvaiului traficul intens. sunt doar un om normal care se intreapta intr.un mod absolut normal spre un loc normal de munca. doar ca astazi e ultima zi acolo.
in tramvai e bine. astazi am avut noroc ca este caldut. de obicei imi cufund capusorul in fular ca sa ma mai incalzesc. m.am obisnuit cu drumul spre carf. e galagie dar incerc sa o ignor. cateodata e frig dar e mai bine decat afara. de cele mai multe ori ajung prea devreme la serviciu dar asta imi rezerva putin timp pentru o cafea tare, dulce si cu lapte.
m.am obisnuit cu asta. cu locul. cu oamenii. cu galagia. cu cafeaua extraordinara din colt. cu muzica. cu colegii. cu tot ce e acolo.
a fost o perioada in care am invatat de la fiecare persoana pe care am intalnit.o. am invatat sa am rabdare. am invatat sa comunic in limbajul fiecaruia. am invatat sa ignor. am invatat ca nimic nu e nefolositor. am invatat sa zambesc mai des. am invatat ca poti ajuta un om fara sa.ti dai seama. am invatat ca trebuie sa apreciez orice mi se ofera. un sfat. un compliment. o critica.
imi lipseste deja acea perioada.
si Ii multumesc Lui Dumnezue ca am avut ocazia sa iau parte la asta.

astazi am realizat ca sunt un om tare noros. am o mama extraordinara, doi frati nebuni si doua cumnate fericite, prieteni mai mult sau mai putini intelegatori, colegi amuzanti, dusmani aparent inofensivi si un suflet care stiu ca acolo in multimea aia mare de oameni e alaturi de mine in orice clipa. Dumnezeu sa.i aiba in paza pe toti!

recomandarea de astazi : nickelback - how u remind me . noapte buna tuturor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu