duminică, 13 noiembrie 2011

noutati


revenit.am... pe meleaguri cunoscute. si asta ma plaseaza, inevitabil, zic eu, in urma cu cateva luni, cand imi pregateam bagajul. urma sa plec spre un necunoscut total. am avut emotii. nu stiu cat de pregatita eram sa “infrunt” ceea ce avea sa ma astepte acolo. insa ma bucur enorm ca am facut asta. cred ca nimic din ce am facut pana acum nu m.a schimbat intr.atat de mult; tot ceea ce am trait acolo mi.a oferit o alta perspectiva a vietii. totul era nou. oameni. locuri. cultura. trairi. viata. am incercat din rasputeri sa cuprind din toate. sa cunosc cat mai multi oameni, sa vad cat mai multe locuri, sa invat cat mai mult din cultura lor si sa traiesc din plin ceea ce se numeste “the american dream”. mult timp m.am intrebat la ce se refera sintagma si ma bucur ca, dupa 3 luni de experimentat, am aflat raspunsul. ca de fapt nu conteaza unde mergi, ci conteaza sa faci ceea ce simti, sa gusti din tot cate putin si sa iei ce.i mai bun din ceea ce traiesti. cu toate astea, am castigat, dar am si pierdut. au existat oameni si lucruri care m.au facut sa actionez intr.un mod anume, m.au facut sa (ma) simt intr.un anume fel, sa gandesc din mai multe puncte de vedere si sa fiu cine sunt acum. acel “eu” care sta acum in fata calculatorului. o astfel de experienta m.a facut sa fiu o persoana mai puternica, mai ordonata, mai hotarata, mai plina de viata. mi.am facut prieteni noi si am recastigat un prieten vechi, m.am indragostit de oameni si locuri, am trait si am retrait bucuria lucrurilor facute intaia oara, m.am amuzat si am plans, mi.am trait visul. si nu regret nimic. cred ca asta e cel mai important sentiment. acela in care imi intorc privirea spre trecut si nu imi pare rau. ba chiar zambesc si imi propun sa mai fac asta inca o data. am mai trecut de o etapa. sper eu ca am facut.o cu brio.
imi este dor de ceea ce a fost acolo. dar ma bucur, in acelasi timp, ca sunt aici. sper doar sa mai am ocazia sa iau parte la o astfel de experienta. si va incurajez pe voi sa faceti acest lucru. poate ca nu iti umpli portofelul si valiza, dar cu siguranta vii inapoi cu sufletul plin de trairi si cu mintea plina de amintiri.

im glad to be back home.

recomandarea de astazi: atb – behind.

Un comentariu: