duminică, 29 noiembrie 2009

un amalgam de sentimente

da.un amalgam de sentimente.si toate ma inhiba.toate ma fac sa ma simt confuza.nici nu stiu pt cine sunt.si de ce.nu le vreau pe toate.vreau sa aleg,dar nu pot.imi lipsesc zilele alea.da mi.e dor.nu vreau sa recunosc.sunt o lasa uneori.dar am sentimente.ma rog e o nebunie totala.dar cel putin nu sunt fara suflet.cu toate ca mi.as dori uneori sa fiu.sa nu ma doara.dar asta face parte din natura umana.sa te doara.sa.ti fie dor.nu e o rusine.si mie mi.e dor!tie iti e?ma mai stii?sau m.ai uitat?
nu vreau sa las urme.fie ele bune,fie rele.vreau sa fie ca si cum nu am existat vreodata,ca si un trecator.o straina.
am devenit doi straini.nu am vrut asta.dar de cand ce imi doresc eu se si intampla?! de niciodata.probabil ca nu imi doresc indeajuns de mult.
nu sunt indiferenta.nu am fost.si nici nu o sa fiu.dar vad ca imi place la nebunie sa fac asta.cata idiotenie!
imi lipsesc multe!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu