luni, 4 ianuarie 2010

a fost.

a fost.. a trecut. unde sunt azi?

ce e mai dureros : sa dezamagesti sau sa fii dezamagit? am trecut in noul an cu mii de framantari. de ce?
de ce mi.ai rascolit sufletul? am crezut. am sperat. cu ce scop?
Craciunul. cu totul special. mosu a fost darnic cu mine. mi.a facut o minune. si am uitat ca minunile tin doar 3 zile. am primit un cadou. bucurie de copil. nici nu am apucat sa.l deschid bine ca s.a facut praf.

a fost.. si n.o sa mai fie.
astept.
cateva cuvinte reflecta multe.
recomandarea de azi : mattafix - angel on my shoulders

3 comentarii:

  1. Bineinteles>:D< atat timp cat is bine venita ai si tu la mine un locusor>:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. Mdea...greu cu dragostea asta...dar stii si tu destul de bine ca ceea ce nu te omoara te face mai puternic...

    RăspundețiȘtergere
  3. @ eMeR : mai corect ce spui si f adevarat dar nimic in viata nu trece fara sa lase urme..

    RăspundețiȘtergere