vineri, 22 ianuarie 2010

imi place.


ador cafeaua.. e primul lucru care mi.a venit in minte atunci cand m.am trezit. deci neatza!
imi plac dupa.amiezile in care, obosita fiind din cauza unor cursuri plictisitoare pe care le servesc dimineata in loc de mic.dejun si la care nu m.as duce dar totusi ma duc, ma delectez cu un somn si apoi cu o cafea rece :-"
imi plac momentele cand mai privesc pe geam si mai zaresc cate un fulg ratacit.

imi place anotimpul asta.si zapada.(imi plac) si oamenii cu nasucurile rosii de la frig si infofoliti.. mi.ar placea sa opresc timpul in loc uneori. sa surprind anumite clipe si sa ma bucur de ele.. nimic nu ma opreste sa o fac si acum.. dar ceva lipseste. si imi place ca m.am obisnuit sa n.am atunci cand vreau.

imi plac povestile. dar eu inca nu am una de spus.

imi place ca s.a terminat semestrul. imi place sa vad ca timpul nu ma asteapta pe mine sa fac anumite lucruri. trece. imi amintesc de primul an de facultate si ma amuz teribil de cum eram atunci. vreo diferenta? poate da.. poate nu. da imi place oricum.

imi place ca sunt atatia oameni in jurul meu. imi place ca unii au ceva de spus. imi place sa.i ascult, dar mai mult imi place sa.i contrazic.

astazi n.am dar imi place.

dar tie ce.ti place?

recomandarea mea :-? Loco Dice - La Esquina. haidi pa :D

2 comentarii:

  1. In primul rand: Cafeaua nu face bine organismului, in multe feluri pe care nu are rost sa ti le mai explic...In al doilea rand: Da, intr-adevar, iarna are ceva magic, ceva magic care ii determina pe oameni sa o iubeasca mai mult decat alte anotimpuri...In al treilea rand: Orice om are de spus o poveste...absolut orice om are povestea lui...

    RăspundețiȘtergere
  2. @ eMeR : intr.un urmator post o sa.ti vb mai pe larg despre cafea,iar in leg cu povestea.. a mea poate abia incepe sa se scrie..nu te.ai gandit la asta..?

    RăspundețiȘtergere