joi, 4 februarie 2010

teoretic


si sesiunea s.a sfarsit. pentru mine cel putin asa e. sau totul e teoretic..
astazi ca la ultimul examen nu am mai avut rabdare, nu am vrut sa invat si am vrut sa.mi las restanta. doar ca socotelile mele nu prea se potrivesc cu cele de la facultate (stiu dy ca nu ma pricep sa socotesc :)) )
am sacrificat o noapte pentru invatat. am facut ce face tot studentu in ziua de azi.. am ingrasat scrofita in ajun. si tind sa cred ca a facut.o degeaba :)) teoretic.

teoretic mi.am propus sa nu invat. si chiar la cel mai greu examen m.am gandit sa fac asta. excelent ! teoretic chiar nu.mi pasa.

teoretic inca il mai pot da o data.

a fost o altfel de sesiune. chiar mi.am dat seama ca nu merita sa te stresezi pentru niste cifre care oricum nu reflecta cunostinta multora. cine a spus "prost sa fii noroc sa ai" a gandit.o mult si bine. e incredibil de adevarata. examenele grila nu o sa spuna niciodata cat de destept sau de prost este cineva. notele nu vor reflecta intotdeauna cat de mult a invatat sau nu. teoretic

teoretic am crezut ca am scapat de raceala dar practic ma indoiesc.

recomandare : joss stone - tell me what we.re gonna do now. aidi pa!

6 comentarii:

  1. eu zic sa te mobilizezi si sa te bucuri de viata de student, cu invatatul si neinvatatul ei. ce fac altii in timpul facultatii si cum iau note nu e problema ta. viata cerne. rabdare.

    RăspundețiȘtergere
  2. nu la studenti m.am referit cand am facut postarea, ci la sistemul din invatamant. cred ca stiti asta mai bine decat mine nu? ;))

    RăspundețiȘtergere
  3. Pariez pe o cafea fierbinte, fara zahar dar cu frisca, ca totusi pana la urma l-ai luat... asa e?

    RăspundețiȘtergere
  4. Ok... deci tu trebuie sa dai cafeaua. :P

    RăspundețiȘtergere