miercuri, 24 februarie 2010

iluzie..



inca nu pot sa constientizez un lucru : lucrurile nu vor fi cum vrei sa fie atunci cand iti doresti, ci atunci cand te astepti mai putin. oare chiar am o problema? sau e doar o iluzie a subconstientului ?
am obosit sa caut raspunsuri chiar si in cele mai nesemnificative lucruri. caut de nebuna o cale.. un indiciu.. o iesire.. insa tind sa cred ca sunt prea absorbita de tot ceea ce e in jurul meu si nu remarc nimic cu adevarat important.

cred ca totul a fost de fapt o iluzie la ceea ce mi.as fi dorit sa fie.

dupa atata timp, intr.o dimineata devreme a aparut in lumina razelor de soare o silueta.. somnoroasa si uimita am crezut ca poate nu m.am trezit.. doar ca tu nu ai plecat.. ai ramas in acelasi loc pana seara.
bucuroasa, te.am luat cu mine in intunericul noptii. am visat ca te voi gasi langa mine dimineata. a fost o iluzie. tu te.ai stins odata cu noaptea.

iar dimineata singurul lucru care m.a asteptat a fost cafeaua.

nu are nimeni destul curaj sa mearga pe strada mea neasfaltata.

recomandarea mea : one republic - sleep.
noapte buna.

5 comentarii:

  1. Dap...stiu...Suntem niste fiinte de neinteles...Dar asta e firea noastra, astia suntem...de multe ori dam dovada de multa maturitate, de multe ori dam dovada de lasitate, de multe ori nu aveti cum sa ne intelegeti si de multe ori intervine un al treilea factor care ne influenteaza...Asta e natura noastra si nu avem cum sa o schimbam...Si mai este o vorba pe care o stii prea bine : Daca a facut ceea ce a facut...inseamna ca nu te merita :P ...Da-l la o parte...urmeaza altul...

    Si inca ceva...se observa nesiguranta din cuvintele tale(nu are nimeni destul curaj sa mearga pe strada mea neasfaltata)...de ce e neasfaltata...singura nu o poti asfalta?...doar e strada ta...nu o zic cu un ton ironic...ci foarte serios...

    RăspundețiȘtergere
  2. @eMeR: daca ar fi sa ma iau dupa ce spui tu.. sa trec peste tot ca si cum nu s.ar fi intamplat atunci inseamna ca ar trebui sa fiu indiferenta.. nimic nu trece fara sa lase urme, fiecare lucru care ti se intampla isi pune amprenta asupra ta, asupra vietii tale.
    iar nesiguranta vine tocmai din aceste lucruri, din faptul ca am nevoie de cineva pt a asfalta strada.. iar acel cineva tine sa apara sub forme diferite si sa dispara incredibil de repede :(

    RăspundețiȘtergere
  3. De 8 martie iti uram o primavara frumoasa, cu soare, fericire si toata dragostea noastra prinsa intr-un frumos buchet de ghiocei ce vestesc venirea unei noi primaveri!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ai un suflet de copil:P Totul va fi bine,indiferent daca se mai intoarce sau nu.

    RăspundețiȘtergere
  5. Andra, ai dreptate nu e bine sa nu iti pese, dar nici nu trebuie sa pui totul la suflet... invata-ti lectia pe care fiecare experienta de viata ti-o ofera, pastreaza amintirile frumoase si mergi mai departe... nu uita ca de fiecare data cand o usa se inchide in urma ta o alta se deschide undeva inainte. :P

    RăspundețiȘtergere