joi, 3 iunie 2010

cum poate.


a trecut atata timp.. iar eu inca ma mai gandesc la tine.. cum poate un om sa.ti schimbe viata intr.o secunda ? mi.as fi dorit sa i.o fi schimbat pe a altcuiva..
inca astept sa pleci de aici. prezenta ta ma inspaimanta.
ce te retine sa pleci ?

au trecut mai bine de doua luni de cand nu am mai postat ceva. am si uitat. cate se pot intampla intr.un timp atat de scurt.. am uitat de unele lucruri, persoane.. dar au aparut altele noi. era si normal nu ?!

astazi ma gandesc la vacanta.

tu la ce te gandesti astazi ?

recomandarea de azi : enya - we are free now

4 comentarii:

  1. yes we are free now, free to never get up, free to fight for us, free to continue our journey ;)

    Capu sus si nu te mai gandi la atatea lucruri, ia tot ce a fost frumos in trecut si continua drumul pentru ca este un drum ce abia a inceput. Orice persoana o intalnim in viata are rolul ei si contribuie la modul nostru de a fi pentru ca asa ne cladim personalitatea caramida cu caramida, cu bune sau rele viata ne caleste si ne face mai puternici pentru ca in orice drum trebuie sa avem parte si de unele momente mai inourate dar si altele cu vreme buna. Nu putem avea una fara sa stim macar cum e opusul acesteia, pentru ca doar asa putem pretui ceea ce avem la adevarata valoare.
    O zi cat mai frumoasa iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu plange pentru ce nu mai este, zambeste gandindu-te la ce a fost frumos. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Poate...au dreptate cei doi de mai sus ...dar...eu unul nu m-as da batut...promisiuni..clipe traite...amintiri..tot tot...va fi acolo in mintea si inima ta...si vei alerga degeaba..pentru ca o sa ai parte de conexiuni la trecut..fara sa vrei..fara sa iti doresti...fara sa realizezi ce se intampla...iar cand te vei ridica la alt nivel..o sa cazi mai dureros...eu unul...am fugit...de EA...de tot ceea ce ne lega...si am fugit departe...dar tot degeaba..acum ..am hotarat sa ma intorc acasa...si sa o tin in brate...sa ii simt respiratia ..sai aud glasul..si sa ii ating pielea catifelata...tot ce pot sa iti recomand e sa nu iti pierzi speranta...esti o fata super..( mi-am bagat nasu in blogul tau asa un pic :P ) si cred in tine..stiu ca vei lua decizia cea mai buna :) totul sau nimic :) niciodata nu pierzi sa stii :) niciodata...dar e important sa joci :)


    ai grija de tine ! si toate cele bune iti doresc :)

    http://xtrimconnection.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  4. multumesc mult pt sfaturi ;) dar la EL nu ma mai pot intoarce.. deja e prea tarziu, iar eu am renuntat de tot. probabil va fi bine.. mai devreme sau mai tarziu.
    ai grija de EA! >:d< asemenea si tie :)

    RăspundețiȘtergere