miercuri, 4 august 2010

ganduri la miezul noptii


e din nou noapte. e intuneric. iar din cauza oboselii nici nu vad prea clar tastele.
e iar o noapte fara tine.

inca ma gandesc la ce ai vrut sa faci. gandul sa te fi pierdut cred ca mi.ar fi ucis incet sufletul. ma si amuza pe de o parte imaginea mea pe scaun, in fata calculatorului, incercand disperata sa iti mai fur din timp doar pentru a mai sta un pic de vorba. dar nu reusesc. si asta ma enerveaza. intr.un fel. de ce trebuie sa fi tu cel in fata caruia uneori par lipsita de putere? de ce trebuie sa fi tu cel care ma poate citi doar dintr.o privire, un gest sau un cuvant ? ma simt dezgolita in fata ta. ma simt ca o carte fara coperti. o carte ce sta in mainile unui mare cititor. cum de ai reusit sa descoperi interiorul cartii doar dupa titlu ? cum ?

mi.e dor sa bem cafeaua impreuna.

mi.e dor de toate momentele in care povesteam despre altii. mi.e dor si de momentele in care povesteam despre noi.

mi.e dor de fata ta trista in momentele in care refuzam sa fiu de acord cu tine, in care iti refuzam ideile nebune de a mai face ceva de care sa ne amintim amuzati.

nu.ti fa griji. avem tot timpul din lume pentru toate lucrurile astea si pentru ceva in plus.

ma bucur ca n.ai plecat.

recomandarea de astazi : jason mraz - im yours. enjoy!!!

3 comentarii:

  1. Parerea mea e ca iti centrezi prea mult viata in jurul unei persoane, sau daca nu a unei persoane atunci a ideii de dragoste... da, dragostea este o parte importanta a vietii noastre, dar nu singura care ne-o defineste...

    RăspundețiȘtergere
  2. bogdan imi centrez viata in jurul ideii de dragoste deoarece e singura care imi lipseste momentan si care mi.a lipsit si pana acum. e destul de ciudat pt ca majoritatea posturilor au in centrul lor o persoana, iar ea difera de la post la post. expunerea sentimentelor pe o "foaie" ma ajuta sa inteleg si sa ma inteleg mai bine.

    RăspundețiȘtergere
  3. este ca si o calatorie plina de fel si fel de evenimente, este ca si o experianta de viata pe care incercam sa o intelegem si sa ne alegem calea care ni se potriveste cel mai bine.

    RăspundețiȘtergere