vineri, 23 octombrie 2009

cinemagia

astazi cu greu m.am lasat ridicata din pat pe la 7 constienta fiind de faptul ca oricum o sa dau nas in nas cu o ceata groasa si innecacioasa,ca iar trebuie sa ma infofolesc...dar supriza! astazi am dat cu ochii de un soare tarziu de toamna,placut si plin de speranta ca iarna mai are de asteptat.pe la faculta nimic interesant(ca de obicei)...ma gandesc si ma amuz totodata de cioara din fata de la b7,care banuiesc ca mai era si chioara odata ce se chinuia sa gaseasca o cale de iesire din facultate de cateva zile... saraca!
de la un timp ma uit cam mult la filme,cam prea mult pt mine,un pic plictisita de aceleasi subiecte si producatori prost pregatiti.iar asta se intampla in ultima vreme(ori aleg eu filme proaste).aseara de ex m.am uitat la X-Men Origins: Wolverine iar tu o sa ma intrebi: abia acum? da abia acum si sincer vad acum unde s.a pierdut entuziasmul meu de dinainte.un film extraordinar de prost realizat,in care am sesizat nenumarate greseli de productie si scenarizare 8-) nici nu mai stiu de cand nu am mai vazut un film "neterminat"... cu toate ca mi.a placut trilogia X-Men,cel din urma ori e nefinalizat ori e aiurea facut.
Anyway...hai sa.l dau de o parte si sa.mi aduc aminte de cateva dintre cele mai bune filme vazute :-? ooo daaa Fight Club- zbeang zbeang :> The butterfly Effect-la care m.am uitat de vreo 2 ori pana sa.l inteleg l-) Saw series,LORT series,Pirates of the Caribbean series,300,The Terminal and so on...as putea sa continui la pana maine si tot as mai avea de adaugat.copilul din mine nu o sa moara niciodata si o sa se manifeste mereu cand vine vorba de filme animate(luv u Sid :)) ) cum incep sa cred ca devin o cinefila dar nu o maestra a filmelor,sper sa nu mai dau peste vreo productie scoasa cu banii de iesit o noapte intr.un club de fitze.
destul despre filme,daca aveti vreo recomandare va poftesc sa.mi lasati un coment.pana data viitoare haidi pa :D

Un comentariu:

  1. Cu siguranta ai vazut versiunea nefinisata a celui de-al patrulea film X-MEN ... a fost o greseala teribila din partea producatorilor...filmul a fost dat unor critici in varianta bruta...inevitabil, a fost lansat pe net...
    Recomandare? My Sister's Keeper

    RăspundețiȘtergere