miercuri, 21 octombrie 2009

first post :D


prima postare....nu m.am gandit niciodata sa imi astern gandurile si trairile de zi cu zi aici,impartasite cu persoane pe care le cunosc mai mult sau mai putin,insa sper sa reusesc sa va captez interesul si sa aveti ce invata din tampeniile pe care le fac eu. astazi,nu stiu cu ce sa incep,am mult prea multe in cap si nu ma pot limita doar la o singura idee.astazi,m.am gandit la copilarie,la anii zglobii in care umblam julita in genunchi si mergem la furat de dude si mere :)) cand ma jucam capra noua,lapte gros =))) si coci.au trecut anii,am crescut,imi place sa cred ca m.am maturizat si ca am invatat cat am putut.anii vor trece si sper sa reusesc sa fac ceea ce imi doresc,sa ajung ce imi doresc si sa imi traiesc viata asa cum stiu eu.atat pentru o prima postare.voi reveni cu alte ganduri zglobii ;) see ya

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu